Image
Image
Image

CÉGÜNKRŐL:

A céget 1996-ban alapították, mint WELLA HUNGARY. 1998-ban elkülönült a fő WELLA csoporttól, és már mint egy teljesen független cég működött – COSMOPOLITAN COSMETICS Kft. néven.

A COSMOPOLITAN COSMETICS Kft. rövidesen piacvezetővé vált a kategóriájában – az úgynevezett Lifestyle illatkategóriában. Ebben az időben a cég által behozott termékek közé tartozott a Puma, Mexx, Gabriela Sabatini, 4711 Original Eau de Cologne. A Naomi Campbell márka forgalmazási jogának megszerzése 1999-ben, a Bruno Banani 2001-ben és a Cindy Crawford 2002-ben egy újabb fellendülési időszakot jelentett a cég életében.

Viszont a cég nem csak a Lifestyle illatkora koncentrált, hanem Szelektív és Prémium kategóriájú parfümöket is forgalomba hozott. Ezen kategóriában megjelent a Gucci ,a Rochas, a Anna Sui, a Trussardi (2000),a Mont Blanc (2001) és az Escada (2002).

2005-ben, a WELLA és a Procter&Gamble egybeolvadt és a céget átnevezték P&G Prestige Products-ra. A portfólióját kibővítették további forgalmazási engedélyek megszerzésével, mint Tom Tailor (2004), Max Mara (2004) és Dolce&Gabbana(2006)

A Wella és Procter&Gamble fúziója megerősítette a cég piaci helyzetét. A széles portfólió és az erős piaci helyzet kombinációja révén létrejött Magyarország elsőszámú parfüm disztribútor cége. A vállalat piacvezető szerepét tovább erősítették, azon 2007-ben megjelent márkák, mint Hugo Boss, Lacoste, Valentino, Baldessarini, Laura Biagiotti, Christina Aguilera

2007 júliusában a P&G Prestige Products Hungary Kft. a GLAMOUR a. s. leányvállalatává vált, így Cseh tulajdonú lett, és a nevét megváltoztatták Prestige Products Hungary Kft.-re.

2017-ben a Coty és Procter&Gamble illatszer márkáinak nemzetközi összeolvadását követően, a cég termékválasztéka csökkent, de továbbra is jelentős erőt képvisel a lifestyle kategóriában. Egyidejűleg a cég neve Glamour Distribution Cosmetics Kft.-re változott.

Glamour Distribution Cosmetics Kft. folytatja a növekedést és a terjeszkedést, középpontba helyezve a jelenlegi portfólióját, de tovább szélesítve azt. Tárgyalások folynak újabb termékek behozataláról és hamarosan újabb márkák fognak megjelenni a jelenlegi portfólióban.

A cég felépítése magába foglalja a saját marketing, értékesítési és logisztikai osztályokat, saját DTP stúdiót, saját logisztikai központot, valamint motivált menedzsereket és területi képviselőket akik nagy lelkesedéssel végzik munkájukat.

A jelenlegi széles portfólió ellenére, a Glamour Distribution Cosmetics Kft.-nek van még betöltetlen kapacitása. A lehetőségek és tartalékok az emberi erőforrásokban, technológiákban, raktárakban és a számítógépes rendszerekben további növekedést tesznek lehetővé. A Glamour Distribution Cosmetics Kft. nyitott minden javaslatra a lehetséges együttműködésre mind gyártók mind pedig ügyfelek részéről. (a "KAPCSOLAT" menü alatt megtalálja elérhetőségeinket.)

© Copyright 2020 Glamour Distribution Cosmetics. All Rights Reserved.

Search